Black Friday a koronawirus - jak będą wyglądać wyprzedaże w sklepach?
Designed by Freepik
Trendy

Black Friday a koronawirus – jak będą wyglądać wyprzedaże w sklepach?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Oficjalnie Black Friday przypada 27 listopada, jednak w obecnych czasach, wiele zakupów przeniesie się ze sklepów stacjonarnych do online. Jak będą wyglądać wyprzedaże w dobie koronawirusa?

Więcej zakupów online i dłuższy czas wyprzedaży

Jak w każdej dziedzinie życia, tak i w nawykach zakupowych zaszły pewne zmiany odkąd pojawiła się pandemia koronawirusa. Według najnowszych badań, Black Friday może trwać cały weekend, a nawet miesiąc! Część zakupów przeniesie się do sklepów internetowych.

– Nasze badanie pokazuje, jak konsumenci z różnych grup wiekowych podchodzą do okazji zakupowych podczas Black Friday. Okazuje się, że aż 73 proc. deklaruje, że w tym roku ich nawyki zakupowe związane z Black Friday się nie zmienią, w tym 45 proc. skorzysta głównie z zakupów online, 5 proc. zrealizuje swoje potrzeby w sklepach stacjonarnych, a 16 postawi na miks kanałów. Z kolei 20 proc. badanych wskazuje, że ich nawyki się zmienią i postawia głównie na zakupy internetowe. Tylko 7 proc. ankietowanych deklaruje całkowitą rezygnację z zakupów w tym czasie – mówi agencji Newseria Biznes Martyna Głowińska, PR i marketing manager Grupy Domodi.

Badanie użytkowników Domodi.pl, Allani.pl oraz Homebook.pl, przeprowadzonego przez Grupę Domodi, było jednak realizowane przed wprowadzeniem obostrzeń, które skutkowały zamknięciem galerii handlowych. Ten ruch ze strony rządu spowoduje, że odsetek osób, które wybiorą sklepy internetowe, może być zdecydowanie wyższy.

Przedświąteczne wyprzedaże na Black Friday to świetna okazja do zakupów sprzętu elektronicznego, kosmetyków, książek czy ubrań z rabatami, a także zaopatrzenia się w prezenty na święta.

Przegrzewanie mieszkania – dlaczego Polacy to robią i czym to grozi?
Poprzedni artykuł
4 inspiracje na aranżację stołu – nie tylko na święta!
Następny artykuł
Joanna Brzykcy
Redaktorka i autorka bloga Rozdomowiona o organizacji domu, sprzątaniu i gotowaniu. Z wykształcenia dziennikarka, prowadzi własną działalność, która związana jest od lat z content marketingiem. Miłośniczka dobrej kawy, gier planszowych, seriali i podróży po europejskich miastach. Przekonana jest, że dom powinien być przytulny i zadbany, aby móc w nim przyjemnie odpoczywać po trudnym dniu.
Może Cię zainteresować

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *